PoolManager PRO - Automatický systém dávkování chemikálií
Popis
PoolManager PRO je systém řízení bazénu pro automatické monitorování vody a řízení vašeho bazénu. PoolManager PRO má profesionální metodu měření, která ukazuje hodnotu chlóru v mg/l.
Tento systém provádí nejen automatické monitorování vody průběžným měřením, řízením a dávkováním pH a dezinfekci, ale také ovládá různé bazénové komponenty jako filtrační čerpadlo, automatický kryt, ohřev bazénu nebo vodní atrakce pomocí flexibilní možnosti programování. S PoolManagerem je také možné ovládat veškeré osvětlení: od podvodních až po zahradní osvětlení.
Velká dotyková obrazovka s vysokým rozlišením usnadňuje čtení důležitých informací a také rychlé a intuitivní procházení funkcí nabídky.
PoolManager:
- Kontroluje hladinu pH a dezinfekci
- Pro bazény do 250 m³
- Integrovaná měřicí komora
- Čištění vody chlórem
Funkce:
Profesionální měření chlóru:
Prvek pro měření chloru PoolManager PRO funguje na potenciostatickém principu, kdy se zobrazuje obsah volného a aktivního chloru v mg/l.
Plná automatizace bazénu:
S PoolManager můžete automatizovat úpravu vody a správu bazénového vybavení: filtraci, osvětlení, vytápění, protiproud a další.
Optimální kvalita vody za všech podmínek:
Kvalita komponentů a neustálá aplikace a aktualizace integrovaného algoritmu zaručují velmi vysokou přesnost analýzy parametrů vody a výsledného dávkování přípravků pro údržbu. Kromě toho se na displeji zobrazují varovné signály a zvukový signál. Pokud nejste přítomni, mohou vám být tato upozornění zasílána také automaticky. e-mail, abyste mohli rychle odpovědět.
Síťový fond:
Kvalitu vody a celý provoz bazénu můžete ovládat z pohodlí domova nebo na dálku pomocí chytrého telefonu, tabletu nebo PC.
"Zelený" správce bazénu:
PoolManager nabízí řadu možností, jak aktivně přispět k ochraně životního prostředí. Například úspora energie snížením výkonu filtračních čerpadel v noci, úpravou ohřevu solárních panelů podle potřeby a podobně. Většina komponentů a obalů je vyrobena z recyklovaných a recyklovatelných materiálů.
Technická data:
Vhodné pro použití s kapalným chlorem Bayrol Chloriliquide.
Měřič:
pH, volný chlór, teplota.
Řídící jednotka:
- 17,8 cm, VGA TFT dotykový displej s LED podsvícením
- Snadné a intuitivní ovládání
- 5 zkratek
- Funkce kontextové nápovědy
Automatizace:
- Integrovaný webový server a webové grafické uživatelské rozhraní se vzdáleným přístupem
- Šest spínacích výstupů pro ovládání bazénového vybavení (topení, osvětlení, filtrační čerpadlo, kryt atd.)
- Čtyři univerzální spínací vstupy
- 3 zásuvky se 4 volitelnými spínacími výstupy
Bezpečnostní:
- Průtokoměr v analytické komoře
- Nádoba na měření pH a chlóru pro kapalné produkty
- Alarm při překročení nebo poklesu nastavené hodnoty
- %0A
- Časový signál dávkování
Sledování parametrů vody a nastavení zařízení:
- Uchování grafu naměřených hodnot %u200B%u200Bpo dobu jednoho roku
- Protokol úložiště pro záznam změn nastavení zařízení až pro 500 záznamů
Rozměry:
715 x 495 x 125 mm
Pozor: PoolManager musí nainstalovat a uvést do provozu vyškolený profesionální instalační technik!
Technical specification
- Rozměry šířka (mm) 715
- Rozměry výška (mm) 495
- Rozměry hloubka (mm) 125
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.